Sol!

Åh vad jag älskar solen, man blir så glaad och pigg!
 
Idag vaknade jag och prinsen vid 8, åt gofrulle och sen gjorde vi oss klara för att bege oss ut på stan med Evelina!
Köpte nya foppisar åt Eliaz och även 3 t-shirtar åt honom till sommaren ! så himla fina.
 
Älskade lillasyster Johanna har kommit hit till Gällivare och blir här en vecka (?)
Så ska passa på att umgås med henne lite innan hon åker till kalix igen. Mysigt. Eliaz saknar moster!
 
Just nu sover Eliaz så jag ska passa på att plocka lite här hemma och sen lägga mig i soffan framför tvn..har mensvärk från helvetet vill jag lova!=/ ingen lek.
 
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu