godmorgon!

Hej världen, både jag och eliaz vaknade kvart i 8..pigga och glada.


Måste bara berätta vad duktig lillis är.

På morgonen låg jag kvar i sängen en stund och eliaz sprang till att vardagsrummet, hämtade tvkontrollen och skulle slå igång tvn.. (han brukar få titta barnprogram på morgonen).. Men kontakten till tvn var inte i så då kom han till mig med kontrollen och sa mamma :)


Sen frågade jag eliaz var den stora bollen är (han älskar att sparka boll) då gick han till sitt rum och hämtade den stora bollen och sen kastade vi den åt varandra :)

Alla föräldrar är stolta över sina barn men jag är sjuuukt stolt över min son.
Mammas älskling!


Nu ska vi äta frukost och sen vänta på att Johanna kommer hit.. Senare vid 2 tiden så ska umgås med finaste jassa och noah!


Puss och ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att man kan se din blogg igen :) varför så långt uppehåll?:/

2013-04-12 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu