update

Hej! Här var det tomt, men jag lever och mår fint! Fick en fråga igår om varför jag inte uppdaterar mer? Tjaaaaaa, bra fråga.. Det har varit så mycket just nu bara.. Eventuell operation för min del.. Fast inte helt säkert ännu, ska röntgas på måndag och sen får vi se vad det visar sig vara för problem med min mage då jag har sjuka smärtor nästan jämt! Sen funderar jag även vad det är som sparkar i min mage. Nej jag är INTE gravid. Det har varit så från och till sen graviditeten.. Vissa säger att det kallas spöksparkar och att det är väldigt vanligt, men jag kan t o m se på magen hur det rör sig och att det är spöksparkar köper jag inte! Så det ska jag ta itu med och fråga doktorn :-) Sen så har jag fullt upp med att vara mamma från morgon till kväll och sen mycket där till så vardagen går ihop.. Ni vet säkert :-) Men jag ska absolut försöka uppdatera oftare.. Och man får ju inte förglömma att det varit så mycket skit bland kommentarerna också som ni säkert märkt, folk vågar inte stå för vad de skriver osv. Jag kan ta kritik men förhelvete.. Stå för vad ni säger eller kom personligen fram till mig och säg vad ni tycker då så kan vi säkert komma fram till en lösning ;-) Så himla barnsligt så man har ingen lust att lägga ner tid på bloggen då.. Men jag ska ge det ett nytt försök :-) Nu ska jag natta lillis. Han är alldeles alldeles övertrött och sen ska jag göra lite nytta här hemma :-) blir eventuellt att åka och kika på ett hus idag :-) Wohoo, spännande! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu