svar :)

Postat av: Sanna

Har läst din blogg länge! Supermysig! Jag funderar vad ni har för vagn åt eliaz? Är ni nöjd? Kram:)





alltid lika roooligt när det kommer kommentarer och frågor lite då och då..fortsätt med det :))



svar: Hej ! Taack och kul att du följer mig ! :) vi har en crescent classic 2011 :) vi är jäättenöjda med vagnen och sen är den ju så snygg också :) kan inte bli bättre! iofs har jag aldrig ägt någon annan vagn men har aldrig någonsin ångrat att vi köpt denna :)

kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

har då för mig att du haft ute vagnen på annons på någon facebook sida förut. stämmer inte det eller ska du förneka det ?

2013-03-03 @ 18:53:31
Postat av: Anonym

kommenterade anonymt eftersom det är helt ovesäntligt vem jag är. du måste ju förstå att man blir fundersam när man läser inlägget om vagnen där du säger att du aldrig ångrat den och att det inte kan bli bättre än den vagnen och så har man tidigare sett den ute på annons? klart man blir lite förrvirad och undrar..

2013-03-03 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu