Segt!

Nu tänker jag klaga lite..

Feber,förkylning och öroninflammation..behöver jag säga mer??

Det är nu då man har barn och samtidigt är sjuk som man inser att man hade det jävligt lätt då man inte var mamma och var sjuk.. DÅ klagade man :b .. Det som är jobbigast är att jag är själv med lilleman så jag kan inte sova när jag vill vilket medför att det tar längre tid att bli frisk..men nuså sover Eliaz så nu ska jag också passa på att sova..
Bara bita ihop och kämpa sig igenom dagarna ;)


Ha en fin lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu