Utvilad och glad mamma = en väldii bra mamma

Så äre ju faktiskt, och jag har fått sova goode länge idag! tack min son ;)

Det har ju, som ni märker inte varit speciellt mycket uppdatering under de senaste dagarna. Det är nog faktiskt för att jag försöker hitta på så mycket roligt som möjligt tillsammans med lillis om dagarna, vila när han vilar and so on.. ni fattar?! så bloggen kommer ju faktiskt i sista hand, vilket jag hoppas att ni förstår.


Försöker uppdatera rätt så mycket på facebook så nära och kära kan hänga med lite vad som händer i vårat liv.. vilket många uppskattar. Och på facebook så väljer jag ju också själv vilka jag tycker ska FÅ ta del av det, himla bra !



Marcus fyllde ju år i onsdags så jag har bakat och donat ända sen i måndags. Tårtan gjorde jag samma dag som han fyllde år och den tog slut igår.. Riktigt glad över att alla tyckte den var så himla god :) blir att göra en likadan till lillis ettårskalas! <3


Dagarna går så himla fort så man hinner ju knappt med själv, snart julafton och lillis fyller 1 år om lite mer än en månad.
På tal om julafton, i början på December så sticker jag,Eliaz, marcus, Linda och Mattias till storforsen för att gå på en himla mysig julmarknad, äta julbord på kvällen och sova på hotell över natten!.
Ser verkligen framemot det, få lite julkänsla och bara mysa på Tror och hoppas att även Eliaz kommer tycka det är roligt att träffa tomten osv ;)


Nu ska jag och plutten kolla film, sen åka på dollar å köpa stearinljus ( ljusförrådet börjar eka och det är ett BIG NONO !!)


Ikväll tänkte jag uppdatera med lite nya bilder, håll utkik.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu