Tomtarnas vinterspel

 
Har kommit hem för en stund sen. Jag ,Emma och lillis har varit på stan och tittat på tomtarna som tävlat i olika grenar.  Riktigt mysigt men det blev inte så långvarigt eftersom att det var så jäkla kallt.. och sen såg man inte så mycket heller när folk ställde sig ivägen hela tiden. Men sånt få man ju räkna med  =) 
 
Vi tänkte ta en fika på stan också, men det var proppfullt överallt och jag hatar att trängas, helst då man har ett litet barn.. de flesta tänker bara på sig själv och puttas.. så vi for hem till klockis och gjorde kaffe här istället =)
 
Vid 15 tiden tänkte vi gå en sväng på julmarknaden, så får Eliaz sova lite i vagnen.. brukar vara så himla mysigt att gå på den, få lite julkänsla ..  ! = ) hoppas bara inteman fryser ihjääl, jag som är så frusen av mig :/
 
Hade ju planer på att åka till Jasmin som fyller år idag ( Grattis vännen!), men det får bli imorgon då det finns lite mer tid.. så grabbarna får leka lite med varann också!
 
 
 
 
Nu ska jag byta blöja på lillis och sen börja göra oss iordning för lite marknad! Ska försöka klä mig så jag inte fryser denna gång! brukar ju inte vara expert på den biten,om man säger så!
 
Ha en fin kväll !
 
Pusskram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu