Julpyntning

Idag sötnosar, så har jag, Marcus och lillis julpynta vårat underbara hem <3 men vi är inte riktigt klar ännu, så imorgon fortsätter vi :-) så mysigt med jul, älskar julen.. och nu blir den ännu mysigare då vi har ett litet barn också <3

vi har även hunnit vara och köpa två julklappar till åt lillis. Han har då verkligen varit snäll så mycket julklappar som han redan har, och den kommer växa ännu lite till :-P men han är ju värd det bästa våran älskling!

just nu ligger jag i sängen med två killar bredvid mig, som sover :-) huuuur mysigt?! väntar bara på att John b hämtar mig också! :-) vore fint för jag behöver mycket sömn just nu.

vi hörs mer imorgon.. med lite bilder så håll utkik..

godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu