ingen ro, ingen vila

blööh! skjut mig, någon. seriöst. jag är trött!!
blev ungefär 15 min vila för mig, om ens det. jag fick honom att sova men med min tuuur så ringer det på dörren precis när jag lagt honom i hans egen säng! tänkte direkt att nu är det kört. mycket riktigt, han vaknade!
å han ville inte somna om.
men det var bara ta upp honom och se glad ut :-)
pappa har precis varit förbi och hälsat på,, han kom förbi med en julklapp åt Eliaz!! åhh han kommer älska den :-)
bästa saken ever!!
nu vidare. hej hopp, gummisnopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu