Brr..

sjukt kallt ute.. såg fram emot en långprommis idag. och så är det tyyyp 21 minusgrader ute! jag går då inte ut frivilligt idag. helst inte med Lilleman!

men nog tror jag vi får dagen att gå här hemma också.. :-) har en del jag ska fixa, men jag längtar sjukt mycket tills min karl slutar jobbet. han är typ bäst, för han får mig alltid på så bra humör och vi har alltid roligt tillsammans.
jag är så glad att jag har min lilla familj, kunde inte haft det bättre så jag är ju väldigt lyckligt lottad :-D



ska natta Eliaz som varit övertrött i en timme nu.. sen ska jag lägga mig på soffan och kolla ensam hemma och framförallt så ska jag ladda upp med ny energi tills Eliaz vaknar igen. låter som en bra plan!


hejdå









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu