blööh!

hejhopp! seg dag men glad är jag för det.. lite trött också men det beror nog mycket på förkylningen som dock äntligen håller på att ge med Sig *peppar peppar*!

har nattat Eliaz för inte allt för längesen. det är en himla procedur när han ska nattas för han ska ligga bredvid mig, i våran säng tills han somnar.. sen efter att han somnat så måste jag, försiktigt föra över honom till hans egen säng. vilket jag gjort nu!

skulle bara gå på toa och plocka undan lite och sen lägga mig i sängen för att vila. jag tänkte *ååh vad skönt det ska bli, Eliaz sover, Marcus är på jobbet och jag har heeela sängen för mig själv*.

jag hinner precis bara BLUNDA så hör jag *mmmmm..ammamm* och så skrattar han där för sig själv!

yes halleluja! :-/ nåja, bara kliva upp och vara en glad mamma :-) kanske vi klär på oss och går ut å buselibusar :-)

låter som en idé!!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu