Stolt mamma !

Jajemen ! huuur stolt (!) som helst.

Min pojke bara "pratar" och "pratar" hela dagarna .. finns inte riktigt någon hejd på hans pratande : ) undrans vad han försöker berätta för sina föräldrar ! :p

Nåja, hur som helst så är jag grymt stolt över min son, inte ens 3 fulla månader och så pass utvecklad redan! Lovely!






jag har preciiis skjutsat Marcus på jobbet och snart tänker jag packa ner Eliaz i vagnen och ta en promenad.. härliga vår!!!



Tänkte höra med er läsare, jag måste köpa ett par nya skor och jag lyckas ALLTID köpa ett par som knappt håller 2 månader (?!)

Vet ni någon sida där man kan köpa hållbara snygga vår/sommarskor ?????










Kommentarer
Postat av: Anna norman

Har köpt från brandos.se förut:) dom har mycket å mina höll då länge:)

2012-03-20 @ 21:14:20
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu