Sjuk och trött

Hej allihopa !



Igår började jag känna mig frusen och trött och märkte snabbt att allt inte var som de brukar .. MEN trots detta så hittade jag lite extra energi över till att göra fläskfile och hemmagjord potatisgratäng med smarriga grönsaker till middag, som den duktiga hemmafru jag är ;)

jo föressten så har Eliaz varit hos dokton igår .. han har sån jobbig hosta å både jag och marcus blev oroliga så jag ringde och vi fick en tid ganska omgående.
Doktorn hittade inget fel alls på honom men hon sa att vi ska avvakta och se hur det utvecklar sig.

Tycker absolut det är för tidigt för honom att bli sjuk ! lilla älsklingen.



Inatt har jag sovit fruuuktansvärt dåligt .. dels för att jag är sjuk och dels för att Eliaz bestämde sig för att vakna kl 2 på natten .. Jippi !!! Sjuk och trött var de bara att dra sig upp från den varma sköna sängen och sätta sig på en hård stol i köket och leka med Eliaz vilket han tyckte var jääääätte kul. MEN bara Eliaz mår bra och är glad så är jag glad fastän jag hade varit döende typ :p

Men måste faktiskt säga att liiite jobbigt är det att ha en busunge som ska ha uppmärksamhet 24/7 och man själv är sjuk och sliten som bara den. Hujja ! Tänk vad lätt man hade det då man inte var mamma och var sjuk .. då var de bara ligga i sängen tills man tillfrisknade =)

Här kommer en bild från inatt =)



Glad kille leker med sitt gym!







Bjuder på en bild på mina fina killar också.



Älskar er så sjukt mycket !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu