klösmärken!

justprecis, KLÖSMÄRKEN ?! har jag fått på mina tuttar.. Eliaz klöser och klöser då han äter och det värsta av allt är ju att jag klipper hans söta små naglar men de växer som OGRÄS! Ville bara säga det, sjukt jobbigt är de iallafall!


Fråån det ena till de andra, som jag brukar säga. I Söndags åkte vi på ikea och vi fick med oss eeeeeen massa grejer (som vanligt då man åker dit). Vi planerade att endast köpa två malmbyrås men sidär vi kom hem med 13 saker till ?! =)

Det blev hur som helst en Vit byrå till Eliaz rum och en svart-brun till vårt sovrum, riktigt snyggt ! ska slänga upp några bilder på de senare ikväll kanske, har inte hunnit fota.






Trodde att jag skulle få skriva någorlunda långt inlägg ikväll men sidär, plikten kallar.

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu