Jobbig morgon

Usch vilken jobbig morgon jag haft.

Det började med att jag vaknade av att Eliaz hostade som en tok, jag blev såklart jätteorolig eftersom att jag tyckte det lät som att han inte fick tillräckligt med luft.. jag ringde min farmor som vet mycket om barn.
Hon tyckte att jag skulle åka in med honom eftersom att jag var så pass orolig.


Klockan var bara 7 på morgonen och barnmottagningen öppnade först klockan 8 ! Jaja , tänkte jag.  Jag fick helt enkelt vänta en timme.
Jag försökte lugna ner mig själv och ringde som en tok till Marcus, mamma och min farmor.
Visste helt enkelt inte vars jag skulle ta vägen eftersom att hostan vägrade försvinna och t o m jag kunde höra att den hostan inte lät bra alls !

Hursomhelst så ringde jag barnmottagningen klockan 8 och fick en tid först klockan 10!


Usch det var en hemsk morgon vill jag lova. Jag är så djääävulskt rädd om min lilla ögonsten och INGENTING får hända honom.


Hursomhelst så var det "bara" en vanlig förkylning, doktorn fick höra hans otroligt jobbiga hosta och sa "det låter värre än vad det är".
men det är väl inte så konstigt lillstackarn blivit sjuk med tanke på att både jag och Marcus är förkylda!
Vi skulle komma tillbaka om det var så att han inte skulle få luft, SÅKLART.


Nu är vi iallafall hemma och har precis varit med finaste Evelina på stan och fikat : ) det var mysigt !



Trots bråk och tjaffs så älskar jag dig obeskrivligt mycket vännen. Under alla år vi varit bästavänner så har du alltid haft en speciell plats hos mig och den kan ingen ta ifrån dig.


Nu kallar plikten !







Seeya!




Kommentarer
Postat av: evelina

<3

2012-03-27 @ 19:13:47
URL: http://jennyevelinaorrmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu