3 månader

Idag blir vår lilla skatt 3 hela månader! En stoooor puss till dig Eliaz !


Jag har precis varit ute på våran dagliga promenad.. nu tänker säkert vissa * hur fan ids hon vara ute och gå runt med en barnvagn i detta väder då det är slaskigt och jävligt.
Jovisst var det tungt att putta runt på den men skam den som ger sig, jag har ju som mål att komma i  form till sommaren och lite slask hindrar då inte mig. Väldigt skönt var de också :)


Föressten så har jag över 100 (!) st som läser min blogg ?! skulle mer än gärna vilja veta vilka det är, inte för att jag tror att någon/så många kommer säga vem de är, jag tror många är inne för att snoka men inte gör det mig något, Enjoy !!! :)


Min lilla prins är fortfarande sjuk vilket gör ont i mamma hjärtat, jag hatar hans besvärliga hosta..vill verkligen att den försvinner nu.. eller så hade jag kunnat ta hans förkylning, om det hade gått!

Snart kommer Marcus hem från jobbet då ska vi göra middag samt åka på jysk och köpa en lamellgardin .. svart eller vit.. har inte riktigt bestämt mig. Den ska iallafall upp på höger sida av balkongen, yey ! äntligen äntligen!


Jo, höll ju nästan på att glömma berätta att Eliaz upptäckt sina händer, =) får se nu när han upptäcker sina söta små fötter.









En sjuk Eliaz !





Måste visa min plånbok som jag beställde igår.
Enkel, fin och stilren - min melodi !







Tyckte om den väldigt mycket, är så less på alla vanliga svarta skinnbörsar !















Kommentarer
Postat av: anna sofia norman

jag är en trogen läsare ! :)

2012-03-28 @ 14:27:59
URL: http://erniiee.blogg.se/
Postat av: Emma Olofsson

Jag är också en trogen läsare! :D

2012-03-28 @ 14:38:53
Postat av: Katja

Nybliven trogen läsare :) vi sågs senast idag på jsyk ^^

2012-03-28 @ 19:46:00
Postat av: Liselotte mamma till Liiam

Ja å mig borde du väl oxå veta om annars är det skumt :))

2012-03-28 @ 20:26:12
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: Therese Keinström

Jag läser din blogg :) Han är såå sööt, eran lilla kille! =) Kram!

2012-04-01 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu